"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: XXXX yılı Sayıştay Denetim Raporları, idarenin satın aldığı ilk madde ve malzemelerin çıkış işlemlerinin yıl içinde muhasebe kayıtlarının yapılmadığını, bu kayıtların dönem sonu kapanış işlemleri sırasında toplu olarak gerçekleştirildiğini ortaya koymuştur. Mahalli İdareler Bütçe ve Muhasebe Yönetmeliği’ne göre, tüketim malzemelerinin çıkış işlemleri için özel düzenlemeler öngörülmekte olup, bu işlemlerin üç aylık dönemler itibarıyla onaylı bir liste ile muhasebe birimine bildirilmesi gerekmektedir. Ancak, yapılan incelemelerde bu düzenlemelere uyulmadığı ve muhasebe kayıtlarının hatalı bilgi içerdiği tespit edilmiştir.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler