"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: XXXX yılı Sayıştay Denetim Raporları, belediyenin muhasebe programındaki entegrasyon sorunları nedeniyle XXX Kredi Kartlarından Alacaklar Hesabı’nın Mahalli İdareler Bütçe ve Muhasebe Yönetmeliği’ne uygun olarak çalışmadığını ortaya koymuştur. Gün içinde tahsil edilen gelirlerin doğru bir şekilde kaydedilmediği ve pos makineleri ile tahsil edilen tutarların farklı hesaplarda toplandığı tespit edilmiştir. Bu durum, banka hesaplarına aktarılan tutarların birbirini tutmamasına yol açmıştır. Sorunun çözülmesi için muhasebe programı firma yetkilileriyle iletişime geçilmesi ve gerekli incelemelerin yapılması önerilmektedir.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler