"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: Belediyeler, nakdi varlıklarını birden fazla banka hesabında tutabilmekte ve bu hesapları genel ve özel hesaplar olarak sınıflandırmaktadır. Özel hesaplar, belirli faaliyetler ve projeler için kamu idaresi adına açılan hesaplar olup, muhasebe işlemleri farklı yönetmeliklere tabidir. Genel hesaplar ise, Mahalli İdareler Bütçe ve Muhasebe Yönetmeliği’ne göre düzenlenmektedir. Özel hesaplardan yapılan harcamalar, bütçe gider hesaplarıyla ilişkilendirilmeden kaydedilirken, özel hesap gelirleri bütçe gelirleri hesabıyla ilişkilendirilmemektedir.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler