ABONELERE ÖZEL İÇERİK
İçeriği kısıtlama olmadan görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliğinin bulunması gerekmektedir.
ÖZET: İdare tarafından ihaleye ilişkin olarak yapılan aşırı düşük teklif açıklamasında yer alan bilgiler çerçevesinde iş makineleri pazarlaması ve ticareti işinin anılan firmanın faaliyet alanında olduğu, açıklamaların söz konusu hususlar bakımından uygun bulunduğu görülmüş olup, yakıt bedelinin EPDK tarafından işin yapılacağı il bazında günlük yayımlanan motorin fiyatı ile açıklandığı, tekliflerin mevzuata uygun tevsik edildiği ve iş makinelerinin X saatte tüketeceği ortalama yakıt sarfiyatının yer aldığı tespit edilmiştir. |
BENZER - İLİŞKİLİ İÇERİK
- Geçici teminat mektubunda isteklinin ve işin adının yazılmasının zorunlu olup olmadığı (KİK)
- E-ihalelerde istekliler tarafından yeterlik bilgileri tablosunda beyan edilen bilgi ve belgelere, idarece gerek elektronik ortamda gerekse de fiziki ortamda ulaşılabilse durumunda, sorgulama ve değerlendirmenin nasıl yapılacağı (KİK)
- İhale işlemlerinde hukuka aykırı olarak tesis edilen idari işlemlerin başvuru üzerine veya kendiliğinden idarece geri alınıp alınamayacağı (KİK)
- 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu Uyarınca İtirazen Şikâyet başvurusunun Reddi Kararı (KİK)
- 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve İdari Şartname’nin 33’üncü maddesindeki düzenlemelere göre değerlendirme dışı bırakılmış teklifler ile aşırı düşük teklif açıklaması alınmış ancak istekliden maliyet bileşenlerinin mevzuata uygun şekilde belgelendirilememesi hallerinde reddedilecek teklifler hususunda anlaşıldığından, başvuru sahibinin teklifinin ayrıca İdari Şartname’nin 33’üncü maddesine de uygun olmadığı gerekçesiyle değerlendirme dışı bırakılmasının mevzuata uygun olmadığı sonucuna varılmıştır. (KİK)
- Sakarya Valiliği tarafından ihaleye çıkarılan “Taşınmalı öğrencilere sıcak yemek hizmetinin yürütülmesi” işine ilişkin ihaleye katılım başvurusu değerlendirilmiştir. (KİK)
- 2531 Sayılı Kanunun 2 nci Maddesindeki Yasağı Konusu: Narman Şehitler Barajı İkmali İhalesi (KİK)
- 4734 sayılı Kanun’da belirtilen usül ve esaslara uygun olarak, idare tarafından ihale üzerinde kalan firmaya yönelik şikâyetin ehliyet yönünden reddedilmesi, fakat eşit muamele yönergeleri kapsamında değerlendirilerek aşırı düşük teklif açıklamalarının reddedilme gerekçelerinin yerinde olmadığına ilişkin iddiasının yeri doldurulmadığından başvuru sahibinin talebinin yerine getirilmesini talep etme hususu ile ilgili olarak kararın bu hükmün gereği olarak reddedilmesi ve ihale üzerinde kalan Eren Tabldot Tic. A.Ş. & Ankara Aşsan Yem. SAN. A.Ş. İş Ortaklığı’nın işçilik maliyetlerinin nasıl hesaplandığının irdelenmesi gerektiği iddiasına ilişkin olarak, istekli tarafından işçilik maliyetlerinin toplam öğün adedine bölünerek birim işçilik maliyeti oluşturulduğunun görüldüğü, ana girdi maliyet hesaplamasında ise birim ana girdi maliyeti hesaplanarak birim fiyat üzerinden (Ana Girdi Maliyeti+İşçilik Maliyeti)/Toplam Teklif Tutarı oranının hesaplandığının görüldüğü ve her bir birim fiyat için bu oranın sağlandığının görüldüğü, böylelikle her bir birim fiyat için Tebliğ’de istenilen oranı sağlamasının görüldüğü, başvuru sahibinin talebinin reddedilmesinin yerine getirilmesi gerektiği, ihaleyi kazanan Eren Tabldot Tic. A.Ş. & Ankara Aşsan Yem. SAN. A.Ş. İş Ortaklığı’nın işçilik maliyetlerinin nasıl hesaplandığının irdelenmesi gerektiği iddiasına ilişkin olarak, istekli tarafından işçilik maliyetlerinin toplam öğün adedine bölünerek birim işçilik maliyeti oluşturulduğunun görüldüğü, ana girdi maliyet hesaplamasında ise birim ana girdi maliyeti hesaplanarak birim fiyat üzerinden (Ana Girdi Maliyeti+İşçilik Maliyeti)/Toplam Teklif Tutarı oranının hesaplandığının görüldüğü ve her bir birim fiyat için bu oranın sağlandığının görüldüğü, böylelikle her bir birim fiyat için Tebliğ’de istenilen oranı sağlamasının görüldüğü, ihaleyi kazanan Eren Tabldot Tic. A.Ş. & Ankara Aşsan Yem. SAN. A.Ş. İş Ortaklığı’nın işçilik maliyetlerinin nasıl hesaplandığının irdelenmesi gerektiği iddiasına ilişkin olarak, istekli tarafından işçilik maliyetlerinin toplam öğün adedine bölünerek birim işçilik maliyeti oluşturulduğunun görüldüğü, ana girdi maliyet hesaplamasında ise birim ana girdi maliyeti hesaplanarak birim fiyat üzerinden (Ana Girdi Maliyeti+İşçilik Maliyeti)/Toplam Teklif Tutarı oranının hesaplandığının görüldüğü ve her bir birim fiyat için bu oranın sağlandığının görüldüğü, böylelikle her bir birim fiyat için Tebliğ’de istenilen oranı sağlamasının görüldüğü, ihaleyi kazanan Eren Tabldot Tic. A.Ş. & Ankara Aşsan Yem. SAN. A.Ş. İş Ortaklığı’nın işçilik maliyetlerinin nasıl hesaplandığının irdelenmesi gerektiği iddiasına ilişkin olarak, istekli tarafından işçilik maliyetlerinin toplam öğün adedine bölünerek birim işçilik maliyeti oluşturulduğunun görüldüğü, ana girdi maliyet hesaplamasında ise birim ana girdi maliyeti hesaplanarak birim fiyat üzerinden (Ana Girdi Maliyeti+İşçilik Maliyeti)/Toplam Teklif Tutarı oranının hesaplandığının görüldüğü ve her bir birim fiyat için bu oranın sağlandığının görüldüğü, böylelikle her bir birim fiyat için Tebliğ’de istenilen oranı sağlamasının görüldüğü, başvuru sahibinin talebinin reddedilmesinin yerine getirilmesi gerektiği, ihaleyi kazanan Eren Tabldot Tic. A.Ş. & Ankara Aşsan Yem. SAN. A.Ş. İş Ortaklığı’nın işçilik maliyetlerinin nasıl hesaplandığının irdelenmesi gerektiği iddiasına ilişkin olarak, istekli tarafından işçilik maliyetlerinin toplam öğün adedine bölünerek birim işçilik maliyeti oluşturulduğunun görüldüğü, ana girdi maliyet hesaplamasında ise birim ana gider (KİK)
- 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 53’üncü maddesinin (j) fıkrasının 9’uncu alt bendi uyarınca, başvuru sahibinin iddialarının tamamında haklı bulunmaması neticesinde, itirazen şikâyet başvurusunun reddine karar verilmesi, fazla ödenen başvuru bedelinin iadesi için yazılı talebi halinde başvurana iade edilmesi gerektiği sonucuna ulaşıldığından bu itibarla ihaleye ilişkin diğer hususlara geçilmektedir. (KİK)
- 4734 SAYILI KAMU İHALE KANUNU’NUN 65/C MADDSESİNE GÖRE İTİRAZEN ŞİKÂYET BAŞVURUSU REDDİ KARARI (KİK)