"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: T.C. Gelir İdaresi Başkanlığı, bir faktoring şirketinin merkezinin, şubeleri adına fatura düzenleyip düzenleyemeyeceği konusunda görüş bildirmiştir. Şubelerin ayrı ticari defter tutma zorunluluğu bulunmamakta, ancak merkezden tasdik edilen defterlerde merkez ve şube hesaplarının ayrı kodlanarak izlenmesi gerektiği belirtilmiştir. Ayrıca, şube tarafından verilen hizmetlere ilişkin faturaların şube tarafından düzenlenmesi gerektiği ifade edilmiştir. Bu bilgiler, XXX sayılı Vergi Usul Kanunu ve ilgili mevzuat çerçevesinde değerlendirilmiştir.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler