"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı Muhasebat Genel Müdürlüğü, UYAP sisteminden alınan alındı belgelerinin harç iadesi işlemlerinde imzasız ve mühürsüz olması nedeniyle sorunlar yaşandığını belirtmiştir. Bu bağlamda, harç iade taleplerinin, UYAP üzerinden alınan belgelerle birlikte elektronik imzalı olarak KEP sisteminden gönderilmesi gerektiği ifade edilmiştir. Ayrıca, muhasebe birimlerinin fazla veya yersiz tahsil edilen vergi ve harçların iade işlemlerinde gerekli belgeleri talep ederek mükerrer ödemelerin önlenmesi için dikkatli olmaları gerektiği vurgulanmıştır.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler