"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: İdarenin Taşınır Mal Yönetimi Ayrıntılı Hesap Cetveli ile muhasebe kayıtlarının incelenmesi neticesinde, cetvel ve muhasebe kayıtları arasında bazı uyumsuzluklar tespit edilmiştir. Bu uyumsuzluklar Bilançoda XXX İlk Madde ve Malzeme Hesabı’nda XX.XXX,XX TL, XXX Tesis Makine ve Cihazlar Hesabı’nda X.XXX.XXX,XX TL, XXX Taşıtlar Hesabı’nda XX.XXX,XX TL, XXX Demirbaşlar Hesabı’nda ise XXX.XXX,XX TL tutarında olmuştur. Bu durum kamu idaresince taşınır mal yönetim hesabının oluşturulması ve muhasebe kayıtları arasındaki uyumsuzluğun giderilmesi gerektiği anlamındadır. İdare bu tespit üzerine gerekli düzeltme kaydını yapmış olup, ilgili mevzuata uygun taşınır kayıt ve takip işlemlerinin yapılması gerekmektedir.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler