"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: Sayıştay’a verilmesi gereken defter, kayıt, belge ve bilgilerin süresinde gönderilmediği tespit edildi. Hesap dönemi başında muhasebe birimi bilgi formu ile banka hesapları bilgi formunun Ocak ayı sonuna kadar gönderilmesi, aylık olarak birleştirilmiş veriler defteri takip eden ayın sonuna kadar gönderilmesi, hesap dönemi sonunda birleştirilmiş veriler defteri ile geçici ve kesin mizanın takip eden yılın Ocak ayı sonuna kadar gönderilmesinin zorunluluğu belirtilmiştir. Yapılan incelemede muhasebe birimlerinin bilgi formu ile banka hesapları bilgi formunun gönderilmediği, aylık olarak birleştirilmiş veriler defterinin gönderilmeyen ve dönem sonu itibarıyla kesin mizan ve geçici mizanın gecikmeli olarak gönderildiği görülmüştür.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler