"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: Sayıştay denetimine tabi kamu idareleri tarafından tutulan defter, kayıt, belge ve bilgilerden bazıları zamanında gönderilmemiş olduğu tespit edilmiştir. İdarenin muhasebe birimleri, muhasebe yetkililerinin adlarını soyadlarını unvanlarını ve elektronik posta adreslerini gösterir bilgi formu ile kamu idaresi veya muhasebe birimleri adına açılmış olan banka hesap numaralarını gösterir bilgi formunun hesap dönemi başında gönderilmesi gerektiği düzenlenmiştir. Aylık olarak gönderilmesi gereken birleştirilmiş veriler defterinin ise takip eden ayın sonuna kadar gönderilmesi gerekmektedir. XXXX yılı için hesap dönemi başında gönderilmesi gereken bilgi formu XX Ağustos XXXX tarihinde gönderilmiştir. Ancak, bu tarihlerde gönderilmesi gerektiği belirtilen birleştirilmiş veriler defterinin gönderiminde sekiz aylık gecikme yaşanmıştır.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler