"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: T.C. Gelir İdaresi Başkanlığı, yurtdışı uçuşlarında görevli personelin harçsız pasaport alabilmesi için gerekli prosedürleri açıklamıştır. XXX sayılı Harçlar Kanunu’nun XX. maddesi gereğince, bu personelin harçsız pasaport alabilmesi için şirketin, ilgili vergi dairesine başvuruda bulunması ve gerekli belgeleri temin etmesi gerekmektedir. Ayrıca, harçsız pasaport düzenlenen personelin bilgileri her ay ilgili vergi dairesine iletilmeli ve görev değişiklikleri gibi durumlar bildirilmelidir. Gerçeğe aykırı bildirimlerin cezai müeyyideye tabi olacağı belirtilmiştir.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler