"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: T.C. Gelir İdaresi Başkanlığı, sevk irsaliyesinde yapılan hataların düzeltilmesi konusunda bilgi vermektedir. Hatalı yazılan bilgilerin, belgenin aslı ve her bir sureti için okunacak şekilde çizilip, doğru bilgilerle değiştirilmesi ve “Düzeltmeler tarafımızdan yapılmıştır” ibaresinin eklenmesi gerektiği belirtilmiştir. Ayrıca, sevk irsaliyesinin Vergi Usul Kanunu ve ilgili tebliğlere uygun olarak düzenlenmesi zorunludur. Bu çerçevede, belgelerin anlaşmalı matbaalarda bastırılması veya noterlere tasdik ettirilmesi gerekmektedir.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler