"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: T.C. Gelir İdaresi Başkanlığı, otomatik satış makinelerinin arızalanması veya bilgisayar yazılım sistemlerinin çalışmaması durumunda belgelendirme düzeni hakkında bilgi vermiştir. Otomatik satış makineleri, gün sonunda satış raporu alınarak “muhtelif müşteriler” ibareli fatura düzenlenmesi gerekmektedir. Makinelerin arızalanması durumunda, manuel olarak satış raporları alınarak aynı fatura düzenlenebilir. Ayrıca, makinelerin hafızalarının mühürlenmesi gerektiğine dair bir düzenleme bulunmamaktadır. Bu bilgiler, XXX sayılı Vergi Usul Kanunu ve XXX sıra numaralı Tebliğ’e dayanmaktadır.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler