"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: T.C. Gelir İdaresi Başkanlığı, otel işletmeciliği yapan bir şirketin merkez ve şubesi arasında fatura düzenlenmesinin mümkün olup olmadığını değerlendirmiştir. Şirketin merkez ve şubesinin ayrı muhasebe sistemine sahip olduğu, ancak müşteri transferi durumunda fatura düzenlenmesinin gerektiği belirtilmiştir. XXX sayılı Vergi Usul Kanunu çerçevesinde, konaklama-organizasyon hizmetlerine ilişkin olarak merkezden şubeye veya şubeden merkeze fatura düzenlenmesinin mümkün olduğu ifade edilmiştir. Bu özelge, vergi cezası ve gecikme faizi uygulanmaksızın işlem yapılmasına olanak tanımaktadır.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler