"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: XXXX yılı Sayıştay Denetim Raporları’na göre, Belediye Birliği İdare tarafından düzenlenen ödeme emri belgelerinin Mahalli İdareler Harcama Belgeleri Yönetmeliği’ne uygun olarak hazırlanmadığı tespit edilmiştir. Ödeme emri belgeleri tek nüsha olarak muhasebe birimince düzenlenmiş, gerekli ek belgeler eklenmemiştir. XXXX sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile ilgili yönetmelik hükümleri gereği, harcama birimleri tarafından düzenlenen belgelerin üç nüsha olarak hazırlanması ve ilgili ek belgelerin eklenmesi zorunludur. İdare, denetim bulgularına itiraz ederek gerekli düzeltici işlemleri yapacağını belirtmiştir.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler