"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: T.C. Gelir İdaresi Başkanlığı, mükellefler için e-fatura düzenleme sürecine ilişkin açıklamalarda bulunmuştur. Elektronik fatura uygulamasına kayıtlı mükelleflerin, birbirlerine sattıkları mallar ve hizmetler için yalnızca e-fatura düzenlemeleri gerektiği, kağıt fatura ile e-faturanın aynı anda düzenlenemeyeceği belirtilmiştir. Ayrıca, irsaliyeli fatura üzerine e-fatura kaydı düşülerek sevk irsaliyesi olarak kullanmanın mümkün olmadığı ifade edilmiştir. Elektronik faturanın kağıt çıktısının irsaliye yerine geçebilmesi için düzenleme tarihinin yanı sıra saat ve dakika olarak gösterilmesi gerektiği vurgulanmıştır.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler