"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: T.C. Gelir İdaresi Başkanlığı, Şanlıurfa Vergi Dairesi Başkanlığı tarafından düzenlenen bir özelgede, hatalı düzenlenen e-Faturanın iptali ve doğru tutar üzerinden yeniden düzenlenmesi konusunu ele almıştır. XXX sayılı Vergi Usul Kanunu’na göre, düzenlenen e-Faturaların kaydı ve itiraz süreçleri açıklanmış, “Temel Fatura” ve “Ticari Fatura” senaryoları arasındaki farklar belirtilmiştir. Hatalı faturaların muhasebe kayıtlarına alınma zorunluluğu bulunmamakla birlikte, düzeltme kayıtlarının yapılabileceği ve ilgili belgelerin muhafaza edilmesi gerektiği vurgulanmıştır.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler