"); pri.document.close(); pri.focus(); pri.print(); pri.close(); }
ÖZET: T.C. Gelir İdaresi Başkanlığı Diyarbakır Vergi Dairesi Başkanlığı, elektronik fatura ve defter uygulamaları hakkında bir özelge talebini incelemiştir. Mükellefiyetin yeniden tesis edilmesi durumunda, 27.07.2017 tarihinden itibaren e-Defter ve e-Fatura uygulamalarına devam edilmesi gerektiği belirtilmiştir. Vergi Usul Kanunu’na göre, aynı hesap dönemi içerisinde defter tutma hükümlerinin değişmeyeceği ve bilanço esasına göre defter tutmaya devam edilmesi gerektiği vurgulanmıştır. Bu çerçevede, mükelleflerin elektronik sistemleri kullanmaları zorunludur.

ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliği gerekmektedir.


Diğer İçerikler