ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriği kısıtlama olmadan görüntüleyebilmek için İdarenizin veri tabanı aboneliğinin bulunması gerekmektedir.

ÖZET: XXXX sayılı Kanun’un X’inci ve Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği’nin X’üncü maddesinde yer alan temel ilkelere aykırılık teşkil etmediği, başvuru sahibinin ihale dokümanında garanti sonrası bakıma ilişkin düzenlemenin çıkarılmasını talep ettiği hususları dikkate alındığında, anılan Şartname’deki bu düzenlemenin ihaleye teklif verilmesini engelleyici ya da belirli bir istekli veya belirli markayı esas alarak gerçekleştirilen bir düzenleme olmadığı sonucuna varılmıştır.İdare istediği taktirde Firmadan alınan tamir, koruyucu bakım ve kalibrasyon testleri hizmetlerinin zamanında, doğru ve usulüne uygun olarak satıcı firma bünyesinde bulunduğu ve/veya anlaşmalı olduğu yetkili, eğitimli ve ehil teknik elemanları vasıtasıyla verebileceğini açıklamak ve belgelemek ve zamanında yapmak zorunluluğu bulunmaktadır. Garanti sonrası firmaya arıza bildiriminde firma bedelsiz olarak XX saat içerisinde arızaya müdahale edecektir. Parça gerekmesi durumunda firma teklif verecek ve Garanti sonrası parça teminini kurumun fiyat onayına müteakip (yurtiçi/yurtdışı) yaparak XX günü geçmeyecek şekilde arızayı gidermelidir.Başvuru sahibi tarafından garanti sonrası dönemde cihaza müdahale edilebilmesi için bir bakım onarım sözleşmesinin yürürlükte olması gerektiği, başvuru sahibinin ihale dokümanında garanti sonrası bakıma ilişkin düzenlemenin çıkarılmasını talep ettiği hususları dikkate alındığında, anılan Şartname’deki bu düzenlemenin ihaleye teklif verilmesini engelleyici ya da belirli bir istekli veya belirli markayı esas alarak gerçekleştirilen bir düzenleme olmadığı sonucuna varılmıştır.