Toplantı No : XXX/XXX Gündem No : 93 Karar Tarihi : 24.11.2008 Karar No : 2008/UH.II-4815 BAŞVURU SAHİBİ:Polat İnş. ve İnşaat Malzemeleri Makina Kimya Besi. Elek. Gıda Tem. İlaç. Paz. Taah. San. ve Tic. Ltd. Şti., Cemalpaşa Mah., Gazipaşa Bulv., Çömelek Apt., No:38, K:4, D:8, Seyhan / ADANA İHALEYİ YAPAN İDARE:Adana Vakıflar Bölge Müdürlüğü,Çınarlı Mah., Ziyapaşa Bulv., Serkan Apt., 51/b, BAŞVURUYA KONU İHALE:XXX/XXX İhale Kayıt Numaralı “Adana İmareti Sıcak Yemek Alımı ve Dağıtım Hizmeti” İhalesi KURUM TARAFINDAN YAPILAN İNCELEME: 19.11.2008 tarih ve II.H.44.81.XXX/XXX-31E sayılı Esas İnceleme Raporunda; Adana Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından 22.09.2008 tarihinde açık ihale usulü ile yapılan “Adana İmareti Sıcak Yemek Alımı ve Dağıtım Hizmeti” ihalesine ilişkin olarak Polat İnş. ve İnşaat Malzemeleri Makina Kimya Besi. Elek. Gıda Tem. İlaç. Paz. Taah. San. ve Tic. Ltd. Şti.’nin 26.09.2008 tarihinde yaptığı şikayet başvurusunun, idarenin 14.10.2008 tarihli yazısı ile reddi üzerine, başvuru sahibinin 27.10.2008 tarih ve 29936 sayı ile Kurum kayıtlarına alınan 24.10.2008 tarihli dilekçe ile itirazen şikayet başvurusunda bulunduğu, İdare tarafından gönderilen ihale işlem dosyasının incelenmesinden; 4734 sayılı Kanunun 56 ncı maddesinin ikinci fıkrasının (b) bendi gereğince, ihale işlemlerinin ve ihale kararının iptaline, Karar verilmesinin uygun olacağı hususlarına yer verilmiştir. KARAR: Esas İnceleme Raporu ve ekleri incelendi: İtirazen şikayet dilekçesinde özetle; 1) İdari şartnamenin 7.1.(o).1 bendinde istenilen gıda üretim izin belgesinin istenilmesinin mevzuata aykırı olduğu, ayrıca iş ortaklıklarında ortaklarca müştereken karşılanması gerekirken söz konusu belgenin tüm ortaklardan istenilmemesi gerektiği, 2) İdari şartnamenin 7.1.(o).2 bendinde istenilen gıda sicil belgesinin istenilmesinin mevzuata aykırı olduğu, ayrıca iş ortaklıklarında ortaklarca müştereken karşılanması gerekirken söz konusu belgenin tüm ortaklardan istenilmemesi gerektiği, 3) İdari şartnamenin 7.1.(o).3 bendinde istenilen gayri sıhhi... ...... ...... ...... / ...... ......