Ağrı Belediyesi XXXX yılı Sayıştay Denetim Raporu XXXX sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununun XX üncü maddesine dayanılarak hazırlanan, XX/X/XXXX tarih ve X6407 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Taşınır Mal Yönetmeliğinin “Taşınır yönetim hesabı” başlıklı 34’üncü maddesinde taşınır yönetim hesabının, taşınır kayıt ve kontrol yetkilisi tarafından harcama birimleri itibarıyla hazırlanacağı, Taşınır yönetim hesabında; önceki yıldan devredilen, yılı içinde giren, çıkan ve ertesi yıla devredilen taşınırlar ile yıl sonu sayımında bulunan fazla ve noksanların gösterileceği belirtildikten sonra, Taşınır yönetim hesabının aşağıdaki cetvellerden oluşacağı düzenlenmiş bulunmaktadır. Yıl sonu sayımına ilişkin Sayım Tutanağı, Taşınır Sayım ve Döküm Cetveli, Harcama Birimi Taşınır Yönetim Hesabı Cetveli; Müze/Kütüphane Yönetim Hesabı Cetveli, ç) Yıl sonu itibarıyla en son düzenlenen Taşınır işlem Fişinin sıra numarasını gösterir tutanak. Aynı maddenin 3’üncü fıkrasına göre; Taşınır kayıt ve kontrol yetkililerince, sayım kurulu tarafından onaylanan Taşınır Sayım ve Döküm Cetveline dayanılarak ilgisine göre iki nüsha Harcama Birimi Taşınır Yönetim Hesabı Cetveli, Müze Yönetim Hesabı Cetveli veya Kütüphane Yönetim Hesabı Cetveli düzenlenir. (a) bendine göre düzenlenecek cetvellerin ekine Taşınır Sayım ve Döküm Cetveli eklenir ve harcama yetkilisinin onayına sunulur. Harcama yetkilisince, Cetvelin Taşınır Sayım ve Döküm Cetveline uygunluğu kontrol edilerek muhasebe yetkilisine gönderilir. Muhasebe yetkilisi, gönderilen cetvellerdeki kayıtları muhasebe kayıtlarıyla karşılaştırıp uygunluğunu onaylar ve harcama yetkilisine geri gönderir. ç) Taşınır yönetim hesabı; yetkili mercilerce istenildiğinde ibraz edilmek veya gönderilmek üzere harcama biriminde, yurt dışı teşkilatının taşınır yönetim hesabı ise merkez teşkilatında muhafaza edilir. Aynı Yönetmeliğin 35’inci maddesinde “Taşınır Kesin Hesabı”nın düzenlenmesine ilişkin ayrıntılar yer almaktadır. Yapılan incelemede, harcama birimleri itibariyle... ...... ...... ...... / ...... ......