ABONELERE ÖZEL İÇERİK

İçeriğin tamamını görüntülemek için abone olmanız / giriş yapmanız gerekmektedir.

 XXXX yılı Sayıştay Denetim Raporları Sosyal Medya Mecraları Yönetimi ile Şirketin Reklam ve Tanıtımının Yapılması Hizmet Alım İşine ilişkin sözleşme ve eki teknik şartnameye göre yapılması gereken işler yapılmadığı halde yükleniciye tam ödeme yapılarak Şirketin zarar uğramasına neden olunmuştur. XXXX sayılı Kamu İhale Kanunu’nun X’üncü maddesinin g bendi kapsamında, Kültür AŞ’ye ait XX adet sosyal medya hesabına (Facebook, Twitter, Instagram Youtube ve Linkedin) yönelik içerik geliştirilmesi, projeler yapma-yürütme ve raporlamalara ilişkin hizmet alımı için piyasa fiyat araştırması yapılarak X firmadan teklif alınmış, teknik şartnamede ayrıntısı belirtilen işler için firmalar tekliflerini sunmuş, en düşük teklifi veren İstanbul Digital Medya Tic. AŞ’nin XXX.XXX,00-TL’lik teklifi kabul edilerek Şirket ile “Sosyal Medya Mecraları Yönetimi ile Şirketimizin Reklam ve Tanıtımının Yapılması Hizmet Alım İşi Sözleşmesi” imzalanmıştır. Kültür AŞ’nin hesap ve işlemlerinin incelenmesi neticesinde, sözleşme ve eki teknik şartnameye göre yapılaması gereken işler yapılmadığı halde yükleniciye kesinti yapılmaksızın düzenli olarak hakediş ödemeleri yapıldığı ve sözleşme bedelinin tamamının ödendiği görülmüştür. Bu bağlamda, Teknik şartnameye göre yapılması gereken işler incelenmiştir. Buna göre, Teknik şartnamenin; -3’üncü maddesine göre, 8 kişilik ekipten hizmet alınması gerekirken 2 kişiden dönüşümlü olarak hizmet alındığı,  4’üncü maddesine göre, 12 sosyal medya hesabı için dönemsel (her gün, haftalık veya etkinlik süresince) olarak girilmesi gereken içeriklerin sadece %38’inin girildiği, (Yılda en az 2449 adet içerik girilmesi gerekirken 948 adet içerik girilmiştir.) 4’üncü maddesine göre 12 sosyal medya hesabı için dönemsel olarak video girişi ve 5.1.6 maddesindeki “tüm sosyal medya hesaplarında haftada bir video girişi” diğer bir deyişle, yılda 520 adet video girişi yapılması gerekirken tüm hesaplar... ...... ...... ...... / ...... ......